Prin navigarea pe acest site, iti exprimi acordul cu privire la politica de folosire cookies. Detalii

extinde meniul
Comenzi telefonice:
0377.101.406

0 anvelope - 0 lei (cu tva)

Intrebari frecvente

Cum cumpar Plata si livrare Transport Intrebari despre comanda Intrebari despre plata Intrebari despre livrare Despre garantie si retur

Cum cumpar

Cumperi usor anvelopele de care ai nevoie!
Nu este necesar sa-ti faci cont sau sa te inregistrezi, ci doar sa oferi datele de facturare si livrare corecte.
Pasul 1. Cauta si selecteaza anvelopele de care ai nevoie
Pasul 2. Adauga produsele in cosul de cumparaturi
Pasul 3. Introducerea datelor de livare si trimiterea comenzii

Plata si livrare

Modalitati de plata
Iti punem la dispozitie doua modalitati de plata:

  1. Plata ramburs
  2. Alegi plata ramburs si platesti produsele in momentul livrarii acestora de catre curier.
  3. Plata prin OP
  4. Plata comenzii se poate efectua in avans prin ordin de plata/transfer bancar, in baza facturii proforme emise de S.C. COLTUL BUN S.R.L., numai dupa ce comanda a fost verificata si reconfirmata de catre unul din reprezentantii nostri. Dovada platii trebuie trimisa la adresa de e-mail office@e-pneu.ro, urmand ca livrarea sa fie efectuata numai dupa intrarea banilor in contul S.C. COLTUL BUN S.R.L., cont deschis la Banca Comerciala Carpatica avand IBAN: RO70CARP033000962233RO02.

Transport

Livrarea produselor comandate de catre Client se va face prin intermediul unei societati de curierat rapid, respectiv Urgent Cargus sau Fan Curier, in oricare localitate de pe teritoriul Romaniei. Produsele vor fi livrate in termen de 2 zile lucratoare.
Costul transportului prin curier este:
• GRATUIT pentru orice comanda de minim 4 anvelope/jante;
• 20 RON (TVA inclus) pentru comenzile care nu depasesc acest prag, indiferent de numarul de produse sau greutate.

Intrebari despre comanda

  1. Am nevoie de cont pentru a lansa o comanda?
  2. Nu este necesara crearea unui cont sau inregistrarea. Important este sa introduci corect datele tale de livrare si plata.
  3. Cum stiu daca comanda mea a fost procesata?
  4. Daca comanda a fost initiata si receptionata de catre unul din consultantii nostri atunci veti primi, negresit prin email si telefonic o confirmare de comanda. Daca nu veti primi aceasta confirmare, inseamna ca nu a fost procesata comanda dvs. In acest caz, va rugam sa comandati din nou.
  5. Vreau sa modific comanda. Cum procedez?
  6. Am comandat gresit. Ce fac?
  7. Daca, din greseala ati comandat gresit, va rugam sa contactati unul din colegii nostri din departamentul comercial si va vom modifica comanda pentru produsele cu adevarat necesare.

Intrebari despre plata

  1. Ce optiuni de plata am?
  2. Iti punem la dispozitie doua modalitati de plata: ramburs, ordin de plata.
  3. Datele mele sunt protejate?
  4. Datele tale personale sunt intodeauna protejate. Toate emailurile generate de catre sistemul nostru vor fi trimise la adresa de email pe care ai introdus-o in formularul de comanda. Adresa de e-mail nu este publica si va fi folosita doar pentru informari sau alte notificari.

Intrebari despre livrare

  1. Cum voi primi produsele comandate?
  2. Produsele comandate vor fi livrate la adresa specificata de tine, prin firma de curierat Urgent Cargus sau Fan Curier.
  3. Cat timp dureaza livrarea?
  4. Timpul de livrare este de maximum 48 ore (in zilele lucratoare, exluzand zilele de sambata, duminica si zilele de sarbatoare) de la confirmarea comenzii.
  5. Ce se intampla daca, in momentul livarii, nu sunt la adresa trecuta in comanda?
  6. Livrarea se va face prin firma de curierat care va va suna in prealabil. Daca nu sunteti acasa, puteti comunica curierului adresa la care va aflati si acesta va veni la noua adresa.

Despre garantie si retur

  1. Am garantie?
    Termenul de garantie pentru defecte de producator este de 2 ani de la achizitia anvelopelor. Acestea vor fi insotire de un Certificat de Garantie in care sunt specificate defectele ce fac obiectul garantiei.
  2. Vreau sa returnez produsele comandate. Cum procedez?
    Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate sau pur si simplu v-ati razgandit, le puteti returna cu usurinta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii, iar noi va vom inapoia contravaloarea lor.
    Pentru returnarea produselor care nu fac obiectul unei reclamatii de garantie, se urmeaza pasii/conditiile urmatoare:
    1. Trimiterea unei notificari prin intermediul unui e-mail la office@e-pneu.ro, mentionand numarul facturii din care provin produsele, denumirea si cantitatea reperelor in cauza.
    2. Dupa ce primiti confirmarea noastra, produsele se pot returna personal sau prin curier la punctul de lucru S.C. COLTUL BUN S.R.L., adresa Str. Frigoriferului, Nr.6, Sibiu, jud. Sibiu, tel. 0769.078.311, impreuna cu o copie a facturii/bonului de vanzare.
    3. Produsele returnate se accepta numai in componenta completa (in aceeasi stare in care le-ati primit dumneavoastra), pentru a putea fi revandute ca produse noi.
    4. In cazul in care optati pentru livrarea prin curier, va rugam sa impachetati produsele corespunzator, astfel incat ambalajul producatorului sa nu prezinte urme de scoci sau alte deteriorari legate de impachetare (recomandam folosirea ambalajului in care ati primit comanda de la noi).
    5. Costul transportului va fi suportat direct de catre Client in momentul ridicarii coletului de catre firma de transport, la preturile practicate de catre aceasta.
    6. Din motive administrative, va rugam sa NU trimiteti produsele optand pentru serviciul de ramburs.
    7. Dupa ce coletul ajunge la noi, se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar dumneavoastra veti fi instiintat prin apel telefonic sau pe adresa de e-mail.
    8. Contravaloarea produselor returnate se depune GRATUIT in contul IBAN comunicat de catre client (contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura) sau prin Posta Romana folosind serviciul mandat postal, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea produsului la sediu.
    9. Valoarea produselor returnate nu compenseaza comenzile plasate ulterior.
    10. Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari sunt suportate de catre client.



Asistenta Auto.ro

Nu ai gasit ce cautai? Ai nevoie de consiliere in alegerea anvelopelor? Contacteaza-ne acum

  • 0377.101.406


TRANSPORT GRATUIT!

Ai nevoie de ajutor? Nu ai gasit ce cautai? Ai nevoie de consiliere in alegerea anvelopelor? Contacteaza-ne acum.

0377.101.406
office@e-pneu.ro

Ce dimensiune de anvelope am nevoie?